SPECJALIŚCI – godziny dyżurów w roku szkolnym 2025/2026
PEDAGOG SZKOLNY – mgr Dariusz Miziołek
Godziny pracy:
Wtorek
8.00 – 12.00
Czwartek
8.00 – 12.00
Piątek
9.30 – 9.50 i 10.40 -12.30
PSYCHOLOG SZKOLNY – mgr Dominika Wiśniowska
Godziny pracy:
Poniedziałek
9.30 – 12.30, 13.00 – 13.300
i 14.15 – 14.30
Wtorek
8.00 – 13.10
Środa
8.00 – 12.00
Czwartek
12.00 – 13.30 i 15.00 – 16.00
Piątek
8.00 – 12.00
PEDAGOG SPECJALNY – mgr Katarzyna Czudec
Godziny pracy:
Poniedziałek
8.00 – 9.40
Wtorek
10.45-13.30
Środa
8.00 – 9.40
Czwartek
8.55 – 13.30
Piątek
8.55 – 12.25
Socjoterapeutka – mgr Magdalena Michalska
Godziny pracy:
Poniedziałek
11.30 – 13.30
Środa
11.30 – 13.30
GODZINY PRACY LOGOPEDY SZKOLNEGO – KATARZYNA OZGA
Poniedziałki 10:45- 14:25
Wtorki 9:50-14:25
Środy 8:55 – 14:25
Czwartki 9:50- 14:25
Piątki 10:45-11:30 i 12:45- 13:30
GODZINY PRACY LOGOPEDY SZKOLNEGO – JOLANTA MATERNA
Poniedziałki 11:40 – 13:30
Wtorki 11:40- 14:25
- Zadania pedagoga szkolnego wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017r.w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.
- 23. Do zadań pedagoga należy w szczególności:
1) prowadzenie badań i działań diagnostycznych uczniów, w tym diagnozowanie indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych uczniów w celu określenia przyczyn niepowodzeń edukacyjnych oraz wspierania mocnych stron uczniów;
2) diagnozowanie sytuacji wychowawczych w przedszkolu, szkole lub placówce w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju uczniów;
3) udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do rozpoznanych potrzeb;
4) podejmowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży;
5) minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych, zapobieganie zaburzeniom zachowania oraz inicjowanie różnych form pomocy w środowisku szkolnym i pozaszkolnym uczniów;
6) inicjowanie i prowadzenie działań mediacyjnych i interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych;
7) pomoc rodzicom i nauczycielom w rozpoznawaniu i rozwijaniu indywidualnych możliwości, predyspozycji i uzdolnień uczniów;
8) wspieranie nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
- DOKUMENTY:
PROCEDURY POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ w Publicznej Szkole Sióstr Nazaretanek